söndag 21 februari 2010

Mina inköp

Ja, det är är vad jag kom hem med från syfestivalen. Inte så mycket att skryta med direkt... Har inte riktigt bestämt mig om det var värt 11,5 timme i buss... Visst var det trevligt - men jag hade nog väntat mig lite mer... Att kunna "fynda" lite mer till bra priser.

Något jag insåg var att jag skulle vilja vara bättre på att virka. Alla virkade "bakelser" tilltalade mig (roligare än plast), men jag måste nog lära mig lite mer först - de såg så "pilliga" ut.

Nu snurrar tygerna i tvättmaskinen och jag ska träna på att virka... :-)

4 kommentarer:

  1. Ja visst önskar man att de skulle vara lite bättre festivalpriser. Fördelen är väl att man i alla fall får klämma och känna lite på tygerna innan man bestämmer vad man vill ha. Jag gjorde valet att inte lämna västkusten för att resa till östkusten och det känns som ett bra val i detta vädret. / Jennie

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tyger du shoppat. kram

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Tack för välkomsthälsningen på min blogg! Jag har också sybloggsurfat ett tag och tycker det är som att en helt ny värld har öppnats av alla fina alster som folk skapar. Var du också med på workshopen?...tyckte jag såg en dregglis skymta på bilden.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Jättefina tyger! Jag blev oxå lite besviken på priserna. Hade trott att det verkligen skulle vara festivalpriser. Så jag blev lite snål....nånting som jag ångrar nu när jag surfar runt och ser vad alla andra köpt :)

    SvaraRadera