söndag 2 januari 2011

Vi fortsätter väl...

...det nya året som det gamla slutade - med lite mössor. Dessa är alla fleecefodrade. (Ser att jag inte lyckades fota alla - men det känns som en värdslig sak...) Det har blivit väldigt mycket möss-sömnad och väldigt lite annan sömnad på slutet. Idag har jag dock tagit mig i kragen och i alla fall ritat av lite mönster - så håll ut...förhoppningsvis kommer det lite variation framöver...

Det här röd/vita stjärntyget från JNY klättrade raskt upp på topplistan för stunden när det landade i min brevlåda. Jättehärlig rödfärg. Får ta mig en funderare på vad det ska kunna bli mer förutom mössor. Tyvärr är det inte direkt ebb i byrålådorna här hemma och jag har ju lite svårt för att sy utan någon tilltänkt mottagare (kanske borde bli bättre på det...), men något ska jag väl komma på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar