tisdag 4 maj 2010

Fler prinsessor

Världen är ju full av små söta prinsessor - så här kommer några mössor till. Vet inte riktigt varför jag inte fotade dem tillsammans - men nu blev det bara så... :-)




De två översta ska till två ettåringar och den undre till en liten bebis på knappt två månader. Hoppas att de passar . Den lilla kan nog kanske vara lite stor - men hon växer väl i den...
Jag tycker dock inte att jag får till det här med att trycka. Jag tycker att färgen blir för svag och sedan sitter jag där och fyller i med pensel istället. Är det någon som har något bra tips?
Mönster: eget, med inspiration av andra
Material: Vit interlock från JNY, färg och stämplar från Panduro
Bäst: Att de är så söta
Sämst: Min oförmåga att få till riktigt bra tryck.

1 kommentar:

  1. Vilka superfina mössor. Och stort tack för hjälpen med mitt overlock-problem. Jag testade att trä så som du sa och då fungerade det direkt. Märkligt att instruktionerna kan ha så fel. Jag är överlycklig nu och har faktiskt fått sy en del för min lilla bebbe också. Natti och sov så gott.

    SvaraRadera