tisdag 27 juli 2010

Det finns alltid fler prinsessor...

Jag vill börja med att tacka för de åsikter jag fick på förra inlägget. Jag gjorde som ni sa och tog av klänningen en del. Jag fick lillebror att ta på sig den en gång till för att jag skulle kunna nåla upp den - men jag fick lova att det var sista gången så därför kan det inte bli någon livebild på resultatet :-)

Som synes är det två molnsingoallor och två prinsessmössor som ska få flytta hem till två systrar vars mormor och morfar är bekanta med mina föräldrar. Hoppas att de blir nöjda.

Nu har jag faktiskt bara en liten halsvärmare (det gäller att vara ute i tid inför hösten... :-) ) kvar sedan tror jag att jag betat av de beställningar jag haft. Ska ta mig en liten funderare på vad jag ska ta tag i för projekt då (om det inte dyker upp fler beställningar såklart ;-) ). Jag har en hel del planer och funderingar - så vi får väl se vad som dyker upp här framöver...

Innan det blir allt för stora projekt så är det dock en pågående renovering här hemma som ska slutföras och en ny (mindre!!!) syhörna inredas. De tål att funderas lite på det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar