tisdag 1 juni 2010

Mera mössor

Som sagt, lite enformigt kanske, men här kommer lite fler beställda mössor. Även dessa i kronmodell.

Mönster och material känns rätt bekanta...

På plussidan måste jag dock hylla det himmelsblå molntyget. Jag gillar det verkligen jättemycket. Det känns helt annorlunda i jämförelse med de andra. Det är mycket mjukare och trycket spricker inte som på de andra tygerna. Hoppas att även de andra färgerna kommer i samma kvalité.

På minussidan får nog (förutom att det blå molntyget snart är slut) mina kladdfingrar hamna. Jag hade fler mössor på gång, men lyckades kladda med färgen - så dessa blir att göra om vid ett senare tillfälle. Blev på så dåligt humör när det hände, så det var ingen idé att fortsätta - vissa dagar ska man helt enkelt bara låta bli att sy...

Hittade även en haklappsbild när jag tömde kameran. Inte så mycket att orda om den heller. Ni har sett den förut - om än med rosa kantband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar