tisdag 15 mars 2011

Usel!

Jag är den första att erkänna att jag just nu verkligen är usel på det här med att blogga. Jag har varit dålig på egna inlägg, lika dålig på att läsa andras bloggar och minst sagt värdelös på att lämna en liten kommentar. Jag önskar att jag kunde lova en bättring snart - men det är nog lika bra att låta bli... Någon vidare förklaring har jag inte förutom att tre barn, diverse fritidsaktiviteter, mängder med sjukdomar och heltidsjobb verkligen kräver sitt. Det jag sytt på slutet har jag dessutom inte kunnat fota för jag hittar inte kameran - ja, ni hör...usel var namnet... :-) Syr gör jag dock fortfarande gärna!


Hittade bilder på två par obloggade byxor i datorn, så de får slinka med här. Ett par röda till lillasyster och ett par randiga som skulle ges bort, men som jag tyvärr glömde vid besöket (så här ser de alltså ut Sara).
Den röda velouren är från Ohlssons och den randiga från Mini-Skunk (älskar verkligen kvalitén på den). Den röda mudden tror jag kommer från JNY och den bruna från Stoff och Stil.

1 kommentar: