torsdag 9 december 2010

Kunde inte låta bli...

...dessa retroringar från Mjuka Tyger. Synd bara att det första äldste sonen säger är att han vill ha en mössa i det blå tyget - och det köpte jag bara i velour... Nåja, får väl kanske skicka en till beställning - det är inte ofta han fastnar för ett tyg och frågar efter något hemsytt. Måste även skicka en liten ros till Anna för en av de snabbaste leveranserna jag varit med om. Beställde i tisdagskväll och idag låg paketet på bron. Suveränt! Nu skulle jag bara behöva några extra timmar på dygnet så att jag hinner sy av dem också. Tvättade är det ju redan, som ni nog förstår av bilden på torkställningen. :-)

1 kommentar:

  1. Åh, nu längtar jag ännu mer efter mina retro ringar, får hoppas att min leverans går lika snabbt:)

    SvaraRadera