söndag 15 mars 2015

Syjunta



Igår var jag på syjunta hela dagen. Hade någon slags förhoppning om att jag skulle hinna sy jättemycket, men det blev inte riktigt så...man måste ju fika också...och äta...och fika...😜

Lillasyster fick i alla fall äntligen en klänning i "Frost-tyget". Vi kan väl säga att hon väntat på den ett tag...

Mönster: Överdelen är See-saw från Ottobre och nederdelen är bara förlängd och utställd.
Material: Jersey från Kameleont design och mudd från Ohlssons tyger.


Det blev även en klänning till mig! Inser nu när jag tittar på bilden att det kanske var en upp- och nersida på tyget. Mina "tydligaste" trianglar verkar peka neråt, men det spelar väl antagligen ingen roll...

Mönster: Timeless and cozy från Ottobre 5/2012
Material: Viscosejersey från Ohlssons tyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar